Grattis jag på min namnsdag

Det blev ingen ledighet för mig i veckan, istället jobbade jag lunch idag och var ledig på kvällen, tänkte att jag skulle ha 10 timmar att läsa efter jobbet så det kändes hellugnt med att hinna läsa studielitteraturen. Så blev icke fallet.
Vi åkte till Birsta, jag köpte en vit snowboard/slalomhjälm och en (typ) knallrosa adidas träningströja (man måste ju variera garderoben lite från svart o blått..), sen skulle vi in o handla lite smågrejer till restaurangen, de grävde på motorvägen, det var avstängt här och var, och bilarna körde som om de fått soppatorsk. Saker tog tid med andra ord!
Vi kom hem vid 17, jag gick på Blå Kiosken o köpte middag för 50:- som även räcker till lunch imorrn, plus en Marabou som tyvärr tog slut. När det var dags för plugg somnade jag.. Kämpade tusen ggr med att öppna ögonen, men jag blev helt skakis av ansträngning o orkade helt enkelt inte! Så jag tog ex antal powernaps, och efter kl 21 började jag vakna till. Så nu har jag skumläst ena engelskaboken (inte hela boken, resten ska vi läsa nästa vecka), temat ska ju vara klart imorrn, men jag har bara ett kapitel i engelskabibeln kvar.. Det får bli imorrn.

Förresten har jag namnsdag i 6 minuter till, det Elisabeth's dag idag. =) Grattis till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0