Inneboende

Fr.o.m. igår kväll har jag en inneboende i min lägenhet. Min mammas kompis ska bo hos mig en månad, från fredag den 13:e till söndag den 13:e. :) Jag fick lite hjälp med städning och rensning, och nu är lägenheten så fin så. Hon lovade att ta hand om den väl, vattna mina blommor och rensa damm från BÅDA facken i torktumlaren, så inte grannarna sätter upp arga lappen som de brukar göra.
Igår var jag äntligen ledig från jobbet, hade en telefonkonferans och träffade studiegruppen, sen blev det lite plugg hemma, body pump, idol och en skön kväll hemma.

Idag var vi på birsta en sväng som vanligt. Jag provade lite glasögonbågar, funderar på att önska mig nya i julklapp. Jag hittade några som var helt ok, jag gillade mest ett par som inte har bågar under glaset, bara ovanför, vad de nu kallas.. Svart båge.
Nu ska jag gå och jobba! See yaa.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehehe, du menar såna där Horn-Rimmed Glasses som Mr Bennet har i Heroes? :D Haha.

2009-11-14 @ 23:37:02
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0