Sjuka tider...

Det känns som att alla omkring mig är sjuka. Eller åtminstone är karln det (plus några fler). Vilket leder till att jag får jobba, både luncher och kvällar. Fick hoppa in igår, idag och ska vara där nån timme imorgon på lunchen, plus det vanliga kvällsjobbet. Det känns inte riiiktigt som att jag kommer hinna läsa de 15 kapitlen vi ska ha läst tills imorgon (varav ett "kapitel" är en hel bok och typ hälften är på engelska).. Jag har hunnit med typ 4. Wish me good luck.

Förresten blev det ingen Pinkkonsert igår, pga sjukdom. Men det kommer nya chanser. Vi fick njuta av en trevlig hemmakväll med pizza, promenad och plugg istället. Jag har tokbrist av sådana kvällar!


Kommentarer
Postat av: Per-Anders

Tur du har mor som rycker in...

2009-11-12 @ 22:52:00
URL: http://peranders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0