Dagen efter tentainlämning..

Denna vecka har jag skrivit min första hemtenta, eller examinerande paper som det heter. Det var verkligen en hemsk vecka. Direkt efter Barcelonahemkomsten åkte jag på en förkylning, så jag har återigen inte kunnat träna på hela veckan. Det enda jag gjort är att sitta instängd hela dagen och skriva, för att gå till jobbet på kvällen. Hela veckan. Det funkar inte en hel vecka! Det var inlämning kl 12 igår, och kl 11.45 började jag med referensförteckning. Om det är viktigt med referensförteckning kommer jag få F, känns bra efter allt arbete man lagt ner.. Jaja, men det var min första tenta, och nu är den över.

Idag ska vi fira mormor som fyller 75 och jag som fyllde 23 förra veckan. Sedan blir det finmiddag. Äntligen ledig!:)
Och imorrn är det innevecka i h-sand igen, sista veckan för i år. Så träning kan jag glömma nästa vecka också :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hurru, en grymt bra bok att införskaffa (som ni säkert ska skaffa också) är Jarl Backmans bok om rapporter och referenser m.m. Där står allt man behöver veta om referenser och sånt. Skitbra! Men skrev du referenslistan sådär som jag hade gjort så ska det inte vara några problem, man kan ju även kolla i andra böcker. Sålänge man inte upprepar samma bok flera gånger...Kram

2009-10-04 @ 13:59:16
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ahaa...ojdå! Hm, ja dom vill ju inte att man ska skriva samma bok flera gånger om, utan skriva vilka sidor ur boken man använt. Men det kan ju inte bli värre än en komplettering ;P Så det är nog ingen fara hurru!!

2009-10-06 @ 14:46:45
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag håller tummarna att det går bra!



Kram mamma

2009-10-06 @ 23:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0