Fixardag!

Idag var det tänkt att jag skulle plugga hela dagen.
Ugnen har pajat på jobbet, så vi fick ta hem baguetter igår kväll och värma dem i ugnen imorse före lunchserveringen. Samtidigt ringde jag adlibris för att klaga på min bok som jag började läsa igår, och allt eftersom jag läste ramlade sidorna ur boken. De bad mig iaf fota boken och maila bilderna, så skulle de skicka en ny bok (o jag behöver förmodligen inte skicka tillbaka den gamla).
Samtidigt ringde de från Stadium. S köpte en dyr jacka där förrförra året, och den har fällt massa dun. Han lämnade in den förra veckan utan kvitto, det är spårlöst borta. Vi har haft lite detektivarbete, och till slut hittade jag ett kontobesked att jag handlat på stadium i birsta ett visst datum (det var jag som betalade:P), så de kunde hitta kvittot. Det slutade iaf med att de ringde i eftermiddags och bad oss komma in med kontobeskedet så ska han få välja en ny jacka för samma pris. :)
Sedan körde jag S + baguetterna till jobbet, och passade på att bära sommardäcken till mitt förråd (vi bytte däck förra veckan, plus lite annat som behövde fixas till besiktningen nästa vecka).
Sen hade jag massa trams för mig hela dagen, så jag har knappt hunnit plugga.
PLUS att jag har upptäckt internet i mobilen idag, jätteskoj :P

Vi hade mkt folk på jobbet ikväll, så det blev inget pluggande där heller, men lite mobilfacebookande hann jag med såklart!
Imorrn ska jag köra lunchpump, och värma baguetter, och jobba. Och.. plugga.
På tors är jag ledig, vi ska förmodligen ut och äta, myspys! Det kanske blir restaurangchansen, ska se om det finns nått lockande i år..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0