Hoffmaestro

Igår fick jag ett ryck och skulle gå ut efter jobbet. Så vid 23.30 gick jag först en snabbis på förfest utan alkohol med mig, de andra hade druckit åt mig kan man säga ;) På väg ut delade vi upp oss mer och mer, det slutade med att jag ensam mötte upp Linnéa o hennes klassisar i avenykön. Det var helt galet. Alla trängde sig före, vakterna skrek "BACKAAAAA, annars släpper vi inte in en människa till!" och folk som redan var inne upplyste oss att det inte alls var mkt folk där. Varför låter de folk trängas och frysa en timme istället för att släppa in oss, tänk vad pengar de skulle tjäna i barerna då!
När vi väl kom in hade vi missat halva konserten med Hoffmaestro, men oj vad bra det var! Riktigt bra liveband =) Påminde lite om att se Manu Chao och Svenska Akademien. När det var slut blev det lite dansadansa, och hemgång 3.30 med tjut i öronen. Så min utekväll blev ett långt träningspass! Jag erbjöd till & med folk skjuts hem efteråt, men de tackade nej. :) Jag hade kul ändå.

Nu sitter jag med Simon o väntar på att bion ska börja, vi ska se G-foooorce med superhjältehamstrar medan S är på pistolskyttepremiär. Sen blir det lasagne :)


Hoffmaestro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0