Barcelona eller inte?

Nästa vecka börjar jag skolan. Universitetet. Fick ett välkomstbrev nu i veckan där det stod att vi skulle ha läst långa stycken ur fem böcker som jag inte har. Har dock fått låna en, men den var mindre viktig.. Vi ska nämligen ha examination första veckan. Här börjas det lugnt och fint!! Jag har beställt böckerna men kommer inte hinna få dem förrän nån gång nästa vecka. Och allt är utlånat på bibblan. Skoj! :P Går examinationen dåligt kan jag åtminstone skylla på att jag gjorde en sen anmälan och inte fick papperen i tid, hmm.. Har fortfarande inte fått inloggningsuppgifter. Måste ringa och kolla upp det om inte brevet kommer idag.

Det var tänkt att jag skulle åka till Barcelona ca 5 dagar i slutet av september, de har dessutom en gratisfestival då som vore rolig att gå på. Men nu har S och Ante bangat ur, så det är bara mamma, P-A och Putte kvar. Nu vet jag inte hur jag ska göra.. Kommer säkert ha mkt i skolan, plus jobb, plus massa annat. Känns så mkt att vara borta 6 dagar.
Det lutar ändå åt att jag åker, men jag blev så less när folk bangade ut.. :P Det behövs en portion övertalning bara.

Igår spanade jag på stan efter en höstjacka. Har varit sugen på en skinnjacka ett tag, men de som finns har varit så korta, stela, fula, "fejkskinnade" osv osv :P Men igår hittade jag (med hjälp av hjälpsam personal) en bra jacka i nått mixmaterial. Den har luva som man kan ta bort. Bra bra! Hittade även en skjorta, och i farten köpte jag ett par klackisar som jag förmodligen ska lämna tillbaka. S klagar på att alla mina skor ser likadana ut, jag har inga höstklackisar alls (förutom stövlar) meeen jag ska fundera på saken. Och jag kanske borde köpa svarta skor som passar med jackan. Men jag har ju en brun väska som jag kan börja använda. Hmm. Det ser väl inte konstigt ut med svart skinnjacka o bruna skor?
 
Trackback
RSS 2.0