Rådgivning kanon!

Sjukvårdsrådgivningen man kan ringa är verkligen guld värd. Jag ringde dit imorse och de föreslog kokt, lättsmält mat som inte innehåller mkt fibrer, banan, naturell yoghurt, proviva och vätskeersättning. Alltid småå portioner, några tuggor i taget. För att magen ska börja fungera som vanligt igen. Nu känns det mkt bättre när jag vet vad som eventuellt kan göras! Jag känner mig bättre också, mår inte illa längre. Plus att solen lyser! Så nu blir det fiskbullar och kokt potatis, på balkongen kanske? Sen ska jag ta itu med pedagogikboken.
Synd bara att det ska drabba skolarbetet, imorse kunde jag inte vara med på telefondialogen o missade vad de sa. Men men, det ordnar sig alltid! Jag hoppas att min grupp vill berätta för mig vad som sades ändå:)

Kommentarer
Postat av: Carina

Åh, vad skönt att du är bättre! Snart åker vi :)



Kram mamma

2009-09-16 @ 22:07:13
Postat av: Sofie

Ja alltså, jag vet inte vad det är för fel på Lycknis just nu, förra terminen fick jag böckerna på tre dagar MAX! Varje gång...men jag brukar också alltid beställa mina böcker innan kurserna ska börja, oftast när jag har inneveckan så jag vet vilka vi inte behöver köpa och så. Adlibris gillar inte jag, har dom frakt förresten? Bokus har fraktfritt iaf. Men men, jag är trogen kund hos Lycknis, fick förresten boken idag hahaha. Det tog 1 dag :D Satt, jag hoppas dom skärper till sig! Hur går det med allt förresten?? Kram!

2009-09-17 @ 19:48:24
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, jag vet...du får tänka på det till nästa kurs, att fixxa böckerna innan den börjar. :P Bokus har ju två olika leveranstider också..en som går 3-5 dagar å en som går 5-8 dagar, varför vet jag inte.

Har precis lika som dig just nu, trodde det skulle bli lättare denna termin, men det är fan värre just nu!

2009-09-19 @ 10:20:29
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0