The day before..

Jee, imorrn börjar jag skolan. Ett nytt kapitel :) Himla skönt att det är sovmorgon, då behöver jag bara kliva upp liite tidigare än vanligt! Jag känner mig mindre nervös än jag borde, har ju fortfarande inte fått några inloggningsuppgifter, studielitteratur eller nåt annat. Med tanke på att vi ska ha examination första veckan borde jag nog ha pluggat på mer!

Jag jobbar dessutom på kvällarna. Skolan slutar kl 17, och samma tid öppnar vår restaurang. Såå S får hoppa in för mig ca en timme varje kväll. Jag kommer vara heelt slut! Kliva upp halv sju istället för halv tio, skola 8.15-17 och skynda till jobbet fram till 22. YES, DÅ KÖR VI!

På torsdag händer iaf nått spännande, vi ska på SBA! Jag undrar vad det är för klädkod, får kolla om jag har nåt passande i garderoben, men vet inte om man ska ha aftonklänning eller jeans :P får satsa på nånting mittemellan. Vad enkelt det är för karlar, de behöver bara ta en skjorta o kanske kavaj!:P

Igår bokade vi resan till Barcelona! Åker tis 22/9 - lör 26/9, det blir säkert bra. Flyger hem på min födelsedag, på förmiddagen, men det betyder ändå att jag inte hinner jobba den dagen! Yess :) Vi blir iaf 4 st som åker, så nu börjar jakten på boende en gång till.

Wish me good luck imorrn! :D
Trackback
RSS 2.0