Bad day

Imorse vaknade jag med huvudvärk. Hade dessutom ont i halsen som börjat igår kväll. Bara en stund efter att S gått till jobbet slutade internet att fungera. Dessutom borrade grannarna. HELA DAGEN, konstant. Internet fick jag inte igång, och huvudvärken försvann inte, så jag tog en tablett och vilade lite. Till slut kom karln hem och lyckades fixa internet, då gick jag till Tea och lagade hennes dator från virus. Fick känna mig lite teknisk iaf :)

Positivt med att inte ha internet: Jag har planterat fröna, äntligen. Hoppas det inte är för sent, basilikan skulle visst planteras i mars redan.. Och man vill ju inte sätta ut det på en gång när det är ca 2 grader på nätterna. 5 grader nu såg jag.

Ska till jobbet strax, ska bara umgås lite med karlarna i hemmet först. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0