Mission FAILED

Imorse hade vi en tenta bestående av ett quiz med 15 frågor och fyra svarsalternativ per fråga. Jag svarade på allt och skickade in, men missade att trycka på en knapp som sparar svaren.. vilket innebär att jag skickade in utan att ha svarat alls! 0 av 15 rätt, wohoooo! Fick panik och ringde handledaren, inget svar, mailade, ringde igen. Till slut svarade han, och jag måste göra omtenta nästa vecka. Det blir ett nytt quiz på onsdag. Ganska skönt tycker jag, lättare än att ta det muntligt, man hinner tänka efter lite mer när det är skriftligt även om det bara är 30 min. Det känns dock såå himla surt att göra om det, jag räknade vad jag svarat rätt på och jag hade fått 11 rätt av 15 (7 var godkänt) om jag bara tryckt på knappen. Hoppas det går "lika bra" nästa vecka! :P
Tror detta var första gången jag misslyckades med ett prov i skolsammanhang. Känns extremt jobbigt måste jag säga, men jag kom fram till att det nog var nyttigt för mig att misslyckas nån gång!

Tog en joggingtur för att springa av mig besvikelsen, det hjälpte! Nu är det dags för en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0