Ointressant?

Jag känner att mitt liv börjar bli alltför ointressant för att pränta ner i cyberrymden :P
Jag tränar som vanligt några ggr i veckan, gymmade med karln igår för första gången på nån månad, så idag har träningsvärken kommit smygande.. Jobbar lika mkt som vanligt, dvs ca 5 kvällar i veckan (hoppas få vara ledig imorrn, annars blir det 6 dagar denna vecka). Pluggandet.. jaa, jag känner mig grymt omotiverad och har inte ens läst klart förra veckans läsning på långa vägar. Imorrn ska vi dock upp till h-sand och prata om b-uppsatsen, hoppas vi kan komma nån vart, det tog liksom stopp när vi inte hittar några vetenskaplig artiklar om ämnet vi valt. Vi kan väl inte vara först i världen att jämföra friskolor med kommunala skolor..?

Längtar till nästa vecka, då ska vi till Sälen och åka lite i backarna i Trysil. Hoppas på sol och att snön är kvar! =) Såg att det är regn och massa plusgrader där nu, icke bra alls..
Här är också vädret dötrist, har varit dimma och grått o ikväll regnar det. Men till helgen o nästa vecka ser det ut att spricka upp! Vädret påverkar verkligen humöret mer än man tror/vill..
Nu ska jag sova. Efter hsand ska jag träffa Sanna på stan, ska bli trevligt!
Och på lördag verkar det bli Hoffmaestro på aveny. See ya there folks!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0