Shopparbyxorna på!

Dagen började med en tripp till h-sand där vi hade gruppträff angående B-uppsatsen som ska skrivas. Det gick bättre än väntat, vi blev inte helt dissade och känner oss mer på rätt spår än den tidigare förvirringen. Sedan lunch på donken i härnta. Jag fick lite flashbacks från i somras när vi tog mc:n dit och åt utomhus, tillsammans med en massa fiskmåsar som cirkulerade över vår mat. Efter ett tag upptäckte jag en vit/svart fläck på min mc-jacka.. Jaja, så kan det gå. Toapapperet på deras toa var inte ultimat heller, och tyvärr hade de inga handservetter utan bara blåstork :P

Tillbaka i stan köpte jag och A biljetter till hoffmaestro imorrn, verkar som att hela stan ska dit så det blir säkert skoj. Jag jobbar dock innan, men jag är rätt van det nu :P
Sen satte jag på mig shopparbyxorna och träffade S för första gången sen i julas.. Köpte massa kläder, mer eller mindre nödvändiga ;) Fick dock ett presentkort på 100:- på H&M för att jag handlade för över 400:-. wohoo!

Skyndade mig till träning, pump. Det var tokjobbigt.. Har ännu mer träningsvärk i bröst/triceps idag, så det var rena rama döden att anstränga de muskelgrupperna igen..

Sen, godis.. choklaaad. Kvällen slutade på railway (mors sambo hade i uppdrag att fota ett band som tävlade), det var vi och skogsfolket där. Värsta draget för de som är dragna, men för oss andra var det mest komiskt att kolla på folks outfit :) Dock gick fel band vidare, eller rättare sagt så åkte fel band ut.

Nä, nu är det bed time. gnatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0