Hoffmaestro

Som många andra har jag fått ny energi av vårsolen som sken denna dag. Vi tog med oss engångsgrill och korv till Sidsjön och gjorde tunnbrödrullar i solen. Sedan hem, jag rensade det värsta från balkongen och satte mig ute med S jr o löste korsord nån timme. Sen promenad med S, tacos och sen fruktsallad lagom till wipeout. Härlig ledig dag :)

Igår spelade Hoffmaestro på aveny. "Alla var där" typ. Jag tänkte sluta tidigare från jobbet, men det kom bara mer och mer folk.. Kunde knappt andas förrän halv elva, och tjugo i elva tog jag mig därifrån.. Jag hade köpt förköp till aveny, o skulle ha företräde i kön före kl 23. Sprang hem o bytte om, klunkade i mig en öl på väg till aveny (=på andra sidan vägen :P), kom fram typ 22.53 men klämdes sen nästan ihjäl i kön ca 30 min. Vakterna är roliga dom, hotar oss med att inte släppa in "en jävel på hela kvällen" om vi inte slutar trycka på. Jaja, jag kom in och konserten var kanon, efteråt var alla sjöblöta av svett, men vi stannade ändå till stängning o shakade loss :)
Trackback
RSS 2.0