Vårruset

Idag har jag anmält mig och min grupp "Team SSG" till Vårruset. Nu ska det rusas! :) Har varit dålig att gå till ego på sistone, det har blivit nån gång i veckan bara. Istället har jag varit ute och joggat flera gånger, känner mig jättehurtig.. eller.. lagom hurtig. SÅ många ggr har jag inte varit ute, men tillräckligt för att räkna det till en vana ;) Nu kom jag precis från ego, har kört bodypump. Karln har bokat spinning kl 15, får se om jag är überhurtig och tränar TVÅ gånger på en dag! Men förmodligen inte. Orka duscha två gånger på en dag liksom ;P Annars hade jag lätt gjort det.
Istället är det hög tid att byta däck på bilen, sista april idag. Vi ska åka när S kommer hem från handlingen. Min morbror frågade vem jag skulle byta däck med. Han är lustig han.

Som sagt är det valborg idag, och jag ska jobba som vanligt. Men det gör inget, vad jag vet missar jag inget särskilt. Sista april är inte som det var förr i tiden.. Och skönt är väl det, jag mår ju alltid så dåligt "dagen efter" nuförtiden. Har blivit gammal och känslig. Undra hur jag ska bli när jag är pensionär? Då kanske jag borde vara beredd på baksmälla efter en lättöl..

Annars mår jag mycket bättre idag! Solen skiner inte, men grannarna varken spelar musik eller borrar, och huvudvärken är puts väck. Vi har dessutom fått tag i en rektor att intervjua inför vår B-uppsats, nu är det bara en kvar. Men alla sitter i möten eller vägrar svara när vi ringer.. Ska prova igen snart, annars får vi ge upp för denna vecka.

Ha en bra valborg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Carina

Skönt att höra att du mår bättre :)

Ha en bra valborg du också!



2010-04-30 @ 17:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0