-28 och billåset har frusit... Vad göra??

Ikväll var det minst sagt lugnt på jobbet. Ett sällskap, men de satt såklart rätt länge, så vi fick glatt vänta. Jag sa att jag kunde skjutsa hem diskaren när vi slutade, men när jag skulle låsa upp bilen gick det inte. Inte från nån sida... Så, han fick ta bussen hem som vanligt, och jag kläckte den geniala idén att ringa min vän Tea. Hon hade nämligen några dagar tidigare lånat den enda bilnyckeln med fjärrlås, så jag gick till henne och fick tillbaka den. Och det funkade direkt! Faaasen vad skönt, vore inte såå kul att stå och trilskas ännu mer med en temperatur på -28 grader, förmodligen vinterns kallaste dag..!
Imorrn är det dopparedan. Vi ska till farmor o farfar i Löta och äta tomtegröt till lunch, sen ska vi till mamma i Timrå och fira julaftonskvällen.
God Jul allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, jo jag och Vicky var ju på Kina förra helgen, då var han på date med någon blond brutta. :)

2010-12-23 @ 23:18:23
Postat av: Carina

TUR det ordnade sig i kylan! Välkommen hit imorgon! Har hört att tomten också kommer ;)

2010-12-24 @ 00:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0