Snökaaoooz!

Såhär såg våra fönster ut idag =) Vi som skottade massor igår kom ut imorse med 1 dm nysnö på gården! Villalivet here we come =)
Idag hade jag världens flyt, åkte till birsta vid 10.30, shoppade julklappar till i princip ALLA, så jag som bara hade köpt en julklapp förra veckan är nu nästan klaaar :) Och det sista får nån annan köpa ;)
Fick sen trevligt sällskap i form av en Tea, jag köpte en pizza o hon en sallad, på kermit. Jättegod pizza faktiskt, tunn och frasig liksom, och gigantiskt stor! Men imponerande nog orkade jag hela! Har en stor mage att mätta.. ;P

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej! Tur ni köpte en rejäl snösläde!Och det snöar fortfarande.... Var du gör av så mycket mat, det förstår inte jag..

2010-12-19 @ 00:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0