Äntligen fri :)

I fredags var jag ledig från jobbet för att skriva klar papret till skolan. Hade inte gjort mkt alls, men jag funkar så att jag inte kan plugga utan en blåslampa i baken sista dagen :P Vi har haft alldeles för lång tid på oss, o det var inte förrän i torsdags jag kom igång, inlämningen var vid midnatt på fre. Åkte iaf hem till mamma, käkade tacos o hade trevligt, tog med mig böckerna/datorn och skickade in tentan. Såå skönt för nu har vi inga inlämningar på flera veckor! Om 2 veckor får jag svar på summerande bloggen, och om 3 veckor svar på papret.. Det är bara att vänta o inte tänka på det till dess.

Idag ska vi åka till Nolbybacken, sen träna, o till sist äta ute på Victorias :) Good day. Och igår köpte jag ett headset, två halsband o ett par örhängen. Sen tog jag på tok för mkt bokningar till restaurangen, o hoppades att alla skulle få plats. Alla kom nämligen kl 20 igår, vet inte vad det var. Jag var i upplösningstillstånd när alla ramlade in och det saknades bord, stolar o menyer, men jag löste det med ett extra bord, en extra stol och lite magi. Verkade som att alla var nöjda i slutändan ändå (hoppas det iaf:P). Fick flera kommentarer som "det var gudomligt gott!" och "det var det bästa jag nånsin ätit!". Alltid lika kul att höra sånt. :D Måste bara jobba lite på min stressnivå i omöjliga situationer, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0