Hassela o motorvärmarplats

Tänkte att jag skulle uppdatera, mest för uppdaterandets skull.
Denna vecka har vi innevecka i h-sand, så imorse klev jag upp halv sju, var i skolan hela dagen, jobbade till 22 och nu sitter jag här. Har egentligen ett paper (hemtenta typ) att skriva, det ska vara inne på fredag. Men jag fixar det förhoppningsvis på tors kväll, och kanske fre.. Orkar verkligen inte börja plugga kl 22.30 efter heldagar på skolan o jobb på kvällarna.

Idag har jag äntligen fått en motorvärmarplats! Efter endast ett år i kö!:P Jag känner mig så vuxen ;) Det blev ett bra läge på platsen, nära "oss", men ikväll när jag skulle parkera där var det liiite tight om plats (se nedan)! Förardörren har ju gått sönder (den går inte att öppna inifrån) och rutan hade fryst fast så jag kunde inte öppna på det sättet, och på passagerarsidan var det typ 30 cm till nästa bil. Men jag klämde mig ut! Jag fick ut skidorna också, men inte tillbehör och stavar, för bagageluckan hade också fryst fast.. OJ vad skönt det blir med motorvärmarplats!!


I söndags var jag, S och S i Hassela och åkte slalom, premiär för i år för min del. Måste säga att barnbacken var skojigast med småhopp längs hela kanten, sånt gillar jag =) Bjussar på en egobild från mobilen, kamerabilderna ligger på karlns dator.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe, det blev pyttipanna istället, men jag köpte en limpa till frukost åtminstone. Så jag har ju kvar lite av femtiolappen ;P

2010-01-20 @ 12:14:40
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0