Spontaneous visitors

Igår var jag på lunch-pump. När vi plockade undan grejerna började en tjej prata med mig, hon kommenterade att det var längesen hon såg mig på träningen, och vi pratade lite. Kul att folk har koll på en! =) På väg hem ringde telefonen, då var det finnepinne som undrade vad jag gjorde, hon var nämligen på min parkering och väntade på mig! Då fick jag ett litet spontanbesök av henne också. Kul! Sen fick jag ett erbjudande att gå på stan med A och L, men tog istället en promenad med S till & runt Sidsjön, vilket tog ett bra tag. Så vi tog det lugnt en stund före jobbet istället. Som ni märker har jag liite sällskapsbrist för tillfället, så jag blev himla glad igår :) Hoppas det blir mer sånt i sommar. Jag veeet att jag jobbar hela tiden, men hör av er ändå så kanske jag kan ta ledigt =)

Idag har jag lite smått med träningsvärk, så jag tog en sväng på Cubus istället för ett lunchpass. Fick ett sms imorse (och även ett av Malin, tack tack ;P) att Cubus hade 40% på allt idag. Jag köpte två klänningar, en vit långärmad basictröja, två nagellack och två par strumpor till S jr för nästan 400:-. Nöjd :)

Nu ska jag kolla med karlarna om de vill ta en mjukglass på stan, det är ju inte lika soligt som igår men jag har fortfarande inte ätit årets första mjukglass.. Är laaagom sugen.

Till sist, grattis Sofie på födelsedagen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallojj! Vi måste styra ihop en träff. Nu bums! det var alldeles för länge sedan tycker jag. Vad sägs om en fika på stan till veckan? Kram

2010-06-17 @ 18:41:58
Postat av: Josefin

Hallojj! Vi måste styra ihop en träff. Nu bums! det var alldeles för länge sedan tycker jag. Vad sägs om en fika på stan till veckan? Kram

2010-06-17 @ 18:42:41
URL: http://jozzifina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Yeeeii! :D Tack Tina igen ;P

2010-06-17 @ 22:34:27
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag slutar kl 15.15, men tisdag verkar jag inte ska jobba, men det kan ju ändras fort det. Det blir nog kanske lite stressigt efter jobbet och innan ditt, för jag kommer ju liksom i svettiga postkläder då :/

Vi kan höras närmare i veckan. Kram

2010-06-18 @ 19:23:23
URL: http://jozzifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0