Dripp dropp

Solen lyser och det droppar från taken. Är det inte härligt så säg? Det jobbas för fullt att frakta bort snön från vägarna. Igår när jag gick hem från jobbet fick jag klättra över en snöhög på ca 1 m som låg mitt i vägen längs heela östra långgatan i väntan på en traktor som höll på att jobba längre bort. Såhär såg det ut:


Jag fick en fruktansvärd träningsvärk efter hårdkörningen på gymmet i tisdags, kunde knappt ta mig ur sängen imorse. Dessutom har jag ont i ring- & lillfingret i min bärhand, det kändes inte bra på jobbet igår. Ska jag börja bli orolig? Jag kanske måste bli förtidspensionär vid 23 års ålder...

Förresten har jag läkt nu, men väntar fortfarande på det där brevet. 4 veckor har det gått nu, ska jag bli orolig över detta också..?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur lång tid ska det ta?

2010-03-04 @ 23:11:08
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0