Shutter Island

Igår var jag ledig, vi hade nämligen ett blogginlägg (skolarbete) som skulle lämnas in före midnatt. Dock var det inte så tidskrävande som jag trodde att skriva det, så kvällen ägnades först på gymmet (bröst/triceps) och spring på löpbandet. Sen gjorde karln en supergod räkpasta. Det blev lite väl mkt mat, tror vi åt 140 g pasta var, haha. Sen låg vi i paltkoma ett tag innan vi gick på bio, Shutter Island. Den var bra, men vi kände oss psykiskt instabila efteråt. Man blir rätt psycho av att se psycho filmer :P

Nu har jag varit på afrodans och käkat Sibyllahamburgare (precis enligt tallriksmodellen va, Erica?). Jag drack iaf en loka, och tog ingen ost på hamburgaren trots att det ingick. ;) Man måste ju tänka på figuren, haha. Men nu är jag sugen på kaka.

See ya.

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad vore livet utan en kaka ;)



Kram mamma

2010-03-03 @ 15:34:53
Postat av: Erica

Inge fel på hamburgare och när man väl äter det så ska man självklart ha ost, lökringar, dip och cola. Skärpning! Ska de va skräpmat så ska det. Sen behöver man ju inte äta det varje dag i veckan men det är ju en annan sak. När ska vi styra upp nå skoj då?

2010-03-03 @ 20:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0