Sol igen =)

Det verkar som att jag bara känner för att blogga när solen lyser, jag skriver alltid samma sak :P Nyss var vi på promenad i Sidsjön, med solbrillor på. Har även städat lite och käkat god pasta. Jag borde verkligen plugga eftersom vi är två som skriver denna gång, men måste ju gå till jobbet om 30 min. Men håll ut A, jag jobbar bäst under press! Tänkte ta lite ledigt i början av nästa vecka för att "satsa på att skriva paper", denna vecka blev det jobb 6 dagar i rad så jag förtjänar ledigheten.

Igår åkte vi till timrå simhall och lekte lite i vattnet, hoppade trampolin, bubblade och satt i ångbastun. Sååå skönt! Riktigt längesen jag badade sist. På kvällen blev det bad i badkaret efter jobbet, så nu har jag fått tillräckligt med bad på ett tag framöver. Nu väntar jag på sommaren och beach 2010 ;) Har dock inget emot en sväng till paradisbadet till våren, det borde vi försöka styra upp. Innan himlabadet kommer och tar över paradisbadets paradis..!

Kommentarer
Postat av: Angelina

Lugnt det Tina, jag har kört lite samma taktik :P men sist funkade den bra, så varför inte denna gång? ;) Jag är ledig på måndag igen i veckan, så tar du ledigt då kan vi ju köra en heldag ;P

2010-03-20 @ 19:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0