Igår gick det bättre!

Igår hade jag en tokeffektiv dag. Började med en dusch kvart över sju på morgonen, sen hämta A för att åka till H-sand och träffa handledaren angående vår B-uppsats. Sen direkt till stan för intervjun med rektor 2, vilket gick bra. Sen skjutsa hem A, och jag hann till & med träna pump på lunchen! Sen sammanställde jag intervjun innan jag gick till jobbet.
Idag är det röd dag, vi har lunchstängt men jag jobbar ikväll. Tänkte ha en städardag. Det är dags nu! :P
Jag har suttit o kollat på resor.. S meddelade igår att han är redo att åka igen så fort han kommit hem från Turkiet, så jag hoppas på en resa i mitten av juni! Det kan bli Kroatien igen faktiskt.. Dubrovnik vore nice :)
Nä, dags att göra ett ryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0