Nu gror det :)


Såhär såg mina små frön ut imorse, efter ca en vecka i jorden. Nu är de garanterat ännu större, det växer som ogräs här!

Jag har tvättat fönstren i helgen, härligt när solen kan lysa in på riktigt =) Det var tokmkt att göra på jobbet igår, men jag orkade ändå med en promenad med Tea, och sen strosade vi mellan klädesaffärerna i Birsta sökandes en jacka och en väska. Vi hittade en himla massa annat, jag köpte bl.a. ett par byxor, samt en väska i stan igår, och Tea hittade till slut en (eller rättare sagt TVÅ) väskor.

Karln min är och hälsar på sin mor i utlandet och jag tar hand om hemmet och, jobbet. Och B-uppsatsen som ska skrivas. Det kommer att bli en fullspäckad vecka.. Tur att jag kan följa mina små kryddor som blir större och större för varje dag. Life gives life! Eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0