Update, kycklingklubbor

Idag har jag och S jr varit på bio, vi såg prinsessan och grodan. Lite som gamla disneyfilmer, med lite sång och såklart ett lyckligt slut. Sen gjorde jag kycklingklubbor i ugnen för andra gången denna vecka - min nya specialitet och karlns nya favorit :) Nu har båda karlarna sr somnat medan deras kaffe kallnat för 45 min sen, så jag och S jr gick ut och spelade lite fotboll, jag lärde honom att finta och skjuta höjdare :)

På tisdag ska vi skicka in ett utkast av B-uppsatsen, sedan är det bara opponering så ska vi lämna in slutmanus nästa fredag (om nästan 2 veckor alltså). Sen, sommarloooov! Från skolan iaf, jobbet fortsätter väl som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe, jo jag hann också bara att se ena halvan före jobbet och nästa efter...men jag gjorde ju misstaget att jag råkade ta hem sista avsnittet före första delen av det, så jag såg ju vad som hänt innan jag sett avsnittet. Hyfsat less då :D Men det var ju så jädra mycket som hände, så då var det rätt lugnt!

2010-05-24 @ 00:23:13
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0