Inatt ska det snöa!

Klass 2 stora snömängder/drivbildning

står det idag på smhi. Spännande =) Nu har det snöat flera ggr söderut i Sverige, men aldrig häromkring Sundsvall!
Jag har precis skickat in en inlämningsuppgift, skönt att få det gjort. Har dock inte läst igenom den alls, så det kan bli lite blaha blaha över texten. Men men, det är gjort iaf, och man får bara godkänt eller icke godkänt, så vi hoppas på det första alternativet!
Nu ska jag iväg till tandis för att ta bort tandsten för första gången i mitt liv. Spännande med en ny upplevelse... Märks att man börjar bli gammal! Jag trodde att man ändera hade tendens för hål ELLER för tandsten, men nu är det bevisat att vissa (läs: jag) har tendens för både och ;) Dock hade jag inga hål när jag gjorde undersökningen denna gång, vilket är ett mindre mirakel! Time to cykla iväg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0