Lunchdate!

Idag träffade jag Jossan för en lunchdate. Jag ville testa Saffrans bodega och så blev det. God mat och mysiga lokaler, kändes som en lyxig middag fast det bara var lunch :) tänt ljus på bordet och allt. Skönt att sitta där när det regnade ute hela dagen! Vi hade först tänkt promenera runt Sidsjön, men det får bli en annan gång istället!
---
Jag har även införskaffat stänkskärmar och ett cykellyse! ;) De ska skruvas fast imorgon, om jag orkar. :P
---
Ikväll var jag klar på jobbet vid 21.45 och konstaterade precis att jag skulle få vänta 30 min tills bussen gick, och därmed inte komma hem förrän 22.45. Precis då ringde karln och sa att han stod utanför! Wohooo, värsta vardagslyxen ;) Han hade dessutom varit och tvättat bilen, nu är den shiny igen ;) pärlan!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-08 @ 12:36:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0