Pubquiz

Vi hade tänkt tillbringa söndagen med att pimpla med SCA i Skälsjön, men eftersom Simon tillbringade hela helgen i fjällen och vädret skulle bli regnigt och trist beslutade vi oss för att skippa det. Istället satte vi upp rullgardinerna i vardagsrummet (vi har velat i flera veckor om vi skulle ge oss på att förkorta dem eller inte). Vi kapade dem 7 cm och nu är de äntligen uppsatta, så nu blir det riktigt mörkt i rummet om man vill se på film.
Sedan åkte vi på Donken och lunchade, jag har varit sugen på hamburgare hela veckan :P Sen direkt till Vårmässan och var med i tävlingar m.m. Vi gjorde bl.a. en kroppsscanning som mätte kroppsfett (20%), muskler (kan det verkligen stå 41,7 kg?!), vatten i kroppen (59%), bukfett (1-12 är normalt, jag hade 1!) m.m. Det konstaterades alltså att jag har riktigt bra värden, min fysiska nivå är "smal muskulös" och min metaboliska ålder är 12 år. Haha, jag har ju märkt att jag har sjukt bra förbränning men så bra trodde jag aldrig den var! ;D Jag är helnöjd iaf som ni märker :D
Sedan åkte vi (eller, jag :P) vidare på kalas hos Tea som fyller 25 idag! GRATTIS Tea och tack för fikat!
Sen hem och tillbaka till stan för middag på Bishops.. Det är ju inte alltför många restauranger som har öppet på söndagar. Det visade sig iaf att de skulle börja med pubquiz idag, så vi var med på det, "Team Zokar" :P tror vi var 5-6 lag sammanlagt, och vi vann!!! Priset var frukostbuffé för 2 på hotell Knaust. LYX! Pubquiz blir det fler ggr :)
 
Trackback
RSS 2.0