Tillbaka till verkligheten.

Igår kändes allt såå himla bra. Solen sken, vi jobbade i huset och hade en jättemysig middag. Idag var det mulet när vi vaknade (nu börjar dock solen titta fram lite), jag har vaknat hundra ggr inatt, dels pga att ryggen gör ont (känns lite som en sträckning i högersidan) och dels pga soleksemen som jag fått över hela underarmarna (fint blandat med alla rivsår). Var iväg på apoteket och köpte hydrokortison förut, kvinnan jag pratade med sa "Oj!" när jag visade armarna. Ja det kan man säga! Det försvinner nog om nån dag, men det svider lite och ser inte så fint ut. Jaja, what to do. Har smörjt in mig iaf.
Borde förstås plugga idag, med tanke på att jag knappt gjort det förra veckan heller. Men.. åh, det känns så jobbigt. Jag är slö idag, okej? :D Och om jag gör en kraftansträngning borde det vara till att plantera om kryddorna som växer så det knakar. Men tror inte jag orkar det heller, inte på några timmar iaf. Äter en blåbärsmuffins och kollar på nån serie istället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0