Träningen är igång!

Det går riktigt bra på träningsfronten nu. Tränar mer eller mindre varje dag (räknar även promenader, nån gång bara de 1,5 km från bussen och hem). Idag blev det rekord i träning, först en timme axlar, sedan middag, vila nån timme och sen testade jag Zumba för första gången. Som tur är var Tea med, för man hängde inte riktigt med på allt, och det var smockat med folk där!! Vi körde sedan ett core-pass på det ;) Känner mig grymt fit nu kan jag säga ;) har inte ätit några sötsaker idag heller, och jag måste erkänna att jag äter nånting sött VARJE dag annars. Dags att ta tag i mitt sockerberoende! Drack en shake till lunch, som innehöll både havregryn och ägg, riktigt mättande! Jättebra när man inte orkar laga lunch hemma, och mkt bättre o godare än nudlar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0