Java(om)tenta

Jaha, nu sitter jag alltså här igen. Omtenta i Java, har knappt pluggat, hatar mig själv litegrann. VARFÖR kan jag inte börja läsa i tid? Upptäckte i förrgår när jag började bläddra i boken att jag knappt kom ihåg det simplaste programmet jag gjort i våras. Och nu är 3:e frågan om fält och metoder. Jaja, det är som det är. Man har väl fem försök på sig?
Dessutom har jag sedan tentan började kl 8 imorse haft en sjukt irriterande fluga som sätter sig på mig och surrar mig i öronen konstant. Jag får inte bort den... Zelda är ganska snäll, vi har varit ut en stund och lekt lite men hon sover mest när jag är så ointressant och bara sitter vid datorn. Snart dags för lunch, får försöka göra ett ryck före dess... Har jag som mål att klara en fråga i timmen är jag färdig om 9 timmar (en fråga helt klar). Men jag tror konstigt nog inte att det kommer lyckas. Och då har jag ända till kl 8 imorgon bitti på mig. Jäkla Java! Kom igen nu jag, visa vad jag går för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0