Seger på laserhallen!

Vi hade tänkt åka till Hassela idag med Carro o Jonas, men när temperaturen igår visade på -23 grader (och idag ännu kallare) ställde vi in. Istället körde jag o S ett halvtimmespass spinning imorse. Sen ringde Carro o undrade om vi ville hänga med på laserhallen istället. Självklart! Vi var 11 pers första omgången, och 9 pers andra. Jag kammade hem 3:e platsen första omgången, och 1:a platsen andra omgången! Yesssss! :D Fick mer än 1000 poäng mer än S, som kom tvåa! Det kan jag leva på länge ;)
Testade även att rida på tjuren en gång, det gick mindre bra! 16 sekunder klarade jag innan jag sakta gled av bakdelen :P
 
Igår var det bakdag. Gjorde bröd och amerikanska chokladmuffins. S kom o fikade o drack te idag, och muffinsen var klart godkända!
Snart dags för jobb.. Imorgon är vi lediga och barnfria, god mat och bio står på agendan. Ha det!
Trackback
RSS 2.0