Nya lampor!

Sofie la upp bilder på sina nyinköpta lampor så jag kände en skyldighet att göra detsamma eftersom jag också köpt två fönsterlampor idag. Jag köpte dock mina på Clas Ohlson. Så, första bilden är från vardagsrummet, en "kjollampa" samt nya gardiner. Andra bilden är från köket, ny fönsterlampa och nya hissgardiner. Ska inhandla två till likadana lampor (en av varje alltså, till kök o vardagsrum) att ställa i de andra fönstren, så det blir symmetri :P
Bild 3, sovrumsfönstret med ny glödlampa i fönsterlampan, den andra pajade häromdan. Även nya gardiner som sticker fram där :) Och sist men inte minst får jag tacka mamma för "inredningen" till ljusstaken; låtsasäpplen, apelsin, kanelstång och ljus (ljusen är riktiga :) )!
Nu saknas bara sänglampor.. Måste kika vidare, vill ha med dimmer och det är tydligen inte så vanligt, inte bland dem jag fastnat för iaf. Jakten fortsätter.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul med bilder! Sedan undrar jag vad du gillar för stil? Du har väldigt blandat, afrikanskt/lantligt och lite indiskt :D Är du inne i en byta fas, eller gillar du att blanda helt enkelt? :) Mer bilder framöver, ME LIKE! :D

2011-01-12 @ 23:56:07
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Carina

"Kjollampan" är jättefin tycker jag :)

När du tänder ljusen i ljusstaken så får du se vad fint det lyser på "inredningen"!

2011-01-15 @ 13:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0