Rullgardiner, check!

Häromdan köpte vi nya rullgardiner till sovrummet, och nu är de uppsatta! Perfekt timing nu när fullmånen har varit gigantiskt stor! Hela rummet har varit upplyst på nätterna av stjärnorna o månen, och jag är rätt ljuskänslig ibland så jag har vaknat stup i kvarten :P
Nä, idag ska jag försöka börja på en egen hemsida.
Månen ser jätteliten ut på bilden, men den var sjuukt stor!
Julblomman vi fick av mamma har gjort ännu ett ryck och blommar återigen!
Vi har fått upp en blomma och ett litet partyliteljushus vid ytterdörren.
Sovrumsfönster med rullgardiner och en massa saker på fönsterbrädan :P
Elefantkuddar och en elefant som står på sängbordet just nu. Får se om vi får upp nån hylla ovanför sängen så kan man placera lite elefanter där. En tavla skulle också vara trevligt, har dock inte hittat den perfekta sovrumstavlan än...
Simon har fått nya påslakan o en häftig kudde. Här tillsammans med vännerna ;)
Hyllan i köket, full av prylar. Vi (läs: jag) är duktig på prylar... phui.
Fick en inflyttnings/nyårsblomma av mormor. Lite häftig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0