Söndag med söndagsstek

Idag har jag haft skidpremiär! Testade mina längdskidor för första gången! Nu i efterhand kan jag konstatera att jag knappt kan lyfta benen framåt, blir spännande att se om jag kommer ur sängen överhuvudtaget imorgon! Tur att jag är ledig imorrn också ;)
Sedan var vi och fikade hos bror som fyllt år. Han fick även massa paket, trots att han är 22 år gammal. Vilken tur han har, min bror!
När vi kom hem satte jag en stek på kokning (?) i nya gjutjärnsgrytan, och medan vi väntade på maten skottade jag en gång runt huset, eller åtminstone halva huset. Nu tar vi oss iaf ut från båda altandörrarna! Helt sjukt vad mkt snö det är på gården, hur ska allt kunna smälta före sommaren?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe, ja gör det :) Jag älskar inredning!

2011-01-12 @ 23:00:51
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0