Värmepump fixad?

Okej, jag ringde Älvsbyhus som sa att de hade skickat en felanmälan till Nibe. Men för att dubbelkolla att felanmälan kommit fram fick jag numret till ett företag i H-sand som Nibe skulle leja till detta.. De hade inte fått in nån anmälan, men mannen frågade lite om problemet, och nu har jag med hjälp av honom tagit bort all luft som tydligen fanns i systemet. Han sa att det och ett smutsigt filter oftast var boven i dramat. Så nu väntar jag tålmodigt på att pumpen (inte) ska varna för låg frånluft igen! Hoppas hoppas hoppas!
Har även sågat till duschdraperistängerna till lagom längd, tänkte sätta upp grejerna när karln kommer hem. Det märks att jag har tenta imorrn va? Får massor gjort i huset istället. =) Vilken disciplin.

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad duktig du är! Helt imponerad!!!

2011-01-13 @ 19:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0