Bad och cykling

Goder afton.
Idag cyklade jag och Tea till Fläsian och badade. Det blev 2,5 dopp, riktigt bra gjort av oss eftersom vattnet var betydligt kallare än i Turkiet där jag badade sist :P Cyklade hem och var genomsvettig igen :P
Sen en sväng till birsta och handla lite till restaurangen. Hann även svänga förbi på plantagen och köpa en till kruka till altanen (jag köpte en annan häromdan, det var 75% rabatt - hela 13 kr :P). Jag är nöjd! ;)
Veckan på jobbet har blivit lugnare och lugnare.. Jättebra i måndags, okej i tisdags, lugnt igår och nästan dött idag. Synd att våra gäster är så väderberoende.
Nästa vecka kommer älskling hem! Vet dock inte vilken dag, beror på hur lång tid det tar för dem att köra hem från Turkiet. Om de beslutar sig för att köra direkt hem som de gjorde dit.
Nästa vecka får vi även hem en liten vovve! Ska bli väldigt spännande, men samtidigt lite nervöst eftersom jag aldrig haft hund förut! Tar gärna emot tips om ALLT från hundägare! ;)
Ser hon ut som en Zelda?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag var till restaurangen i fredags och skulle hälsa på dig, men ännu en gång så blev jag påmind att du inte jobbar luncherna =( Jag förstår inte hur jag alltid kan blanda ihop det där...

2011-08-01 @ 19:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0