Mkt uträttat idag minsann.

Idag åkte jag till Birsta med mor. Köpte en blomkruka för 13:-, samt en lavendel och nån vit klockblomma, minns inte namnet men den var iaf jättefin. Ska stå ute, hoppas även att de överlever vintern!
Sedan handlade jag hela bilen full åt restaurangen. Sen ryggträning, och in på lindex för att byta bikinin som gick sönder efter en veckas användning... det gick iaf bra, jag fick en ny, hoppas på bättre lycka denna gång. :)
Sedan var det dags för jobb.. riktigt mkt gäster idag, jag som trodde det skulle vara lugnt eftersom det är måndag! Bra överraskning.
Sen åkte jag och diskaren till återvinningen med bilen full med glasflaskor från restaurangen. Det var ca 15 fulla påsar (icakassestorlek) med flaskor. Ringde lagom mkt i öronen när vi var klara :)
Nu har jag precis ätit lite mandlar som vi köpte på bazaaren i Turkiet. Hur goda som helst, vissa var salta som pistagenötter kan vara ibland, mmmm :)
Nu sovdags. Jag är dötrött. Imorrn blir det ungefär samma som idag.. Handla, träna, måste förmodligen till birsta också för att handla lite mer där.
I övrigt har min bil börjat låta idag! Den tickar, typ. Snabbare ju snabbare man kör. Pappa kom in till stan och tog en provsväng, han var nästan helt säker att det var bromsklossarna, så han ska hjälpa mig att byta dem i veckan. Förhoppningsvis imorrn. Hoppas det inte är något mer komplicerat än så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0