Ännu ett betyg!

De la nyss ut betyget för kursen Databaser. Jag fick C, samma som tentan. Som väntat. Skönt att kunna släppa den kursen! Nu väntar jag på betyg från it-rättstentan, ingen aning om hur den gick. Jag hade inte pluggat mkt direkt, men man vet ju aldrig. Hoppas på godkänt iaf! Idag var det prick 3 veckor sedan jag gjorde tentan, men det har ju varit två röda dagar däremellan, så de har två dagar till på sig att rätta. Man blir bara lite otålig!
Idag började jag skriva på sista uppgiften i it-rätt, 1500 ord om datasäkerhet på ett företag. Har skrivit 230 ord än så länge, det går ju framåt iaf. =) Hoppas kunna skicka in imorgon, sedan får jag ta sommarlov ett tag. Jag är glad att jag inte sökte nån sommarkurs, ska bli skönt att vara ledig på dagarna. Räcker med jobbet 5 kvällar i veckan! Och förhoppningsvis nån liten semester i juli, förutom mc-resan då! Det börjar närma sig, mindre än två veckor tills vi åker..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0