En bild med lite blommor.

I helgen köpte jag en låda med sommarblommor som fick hamna i båten. Såhär ser det ut nu, en oas på mitten :P
Annars har det varit en trevlig helg. Vi var i Birsta i lördags, köpte lite grejer till uteserveringen som precis kommit på plats på restaurangen. På fredag kväll smygöppnade vi när grabbarna var färdiga med byggandet. Kl 20 började jag ta fram utemöblerna och det kom faktiskt några sällskap som åt ute, så det var trevligt. Tyvärr fick vi bara ha öppet en hel kväll med fint väder, nu SPÖregnar det ute. Verkar inte som att det blir fint väder igen på hela veckan. Det var ju synd.
Kom och ät på 7 kryddors uteservering!
I onsdags kväll skulle vi även börja med altanen här hemma, vi hade hyrt en jordborr, men det tog tvärstopp efter 1 dm. Bara sten i marken tyvärr. =/ Så vi hade tur, på tis eller ons kommer en grävare till grannen och de ska svänga förbi oss och gräva hål här också! Hoppas att inte regnet förstör eller påverkar nånting nu..
Igår var jag med Tea en sväng till Sidsjön, vi tänkte bada. Tyvärr försvann solen lagom tills vi kom dit, så vi doppade bara fötterna. Sedan var jag tvungen att skynda mig hem då det kom några regndroppar... Men mer än så blev det inte, som tur var! Vi hade planerat mc-åkning och grillning med Carro och Jonas, och så blev det också =) Vi åkte förbi Allsta, Klingsta, Nolby, Skatan och sen samma väg hem till oss för grillning. Jättetrevligt, det måste vi göra om! =)
Blev lite hoppigt där med historiken, men det får ni stå ut med idag ;) Nu ska jag plugga och baka. I eftermiddag ska vi till Simons skola på teater, och imorgon har han skolavslutning som ska firas här hos oss. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Carina

Nice både med blommor i båten och uteservering!

2011-06-15 @ 23:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0