Hemmasöndag

Idag har vi tagit det lugnt. Simon kom kl 06 imorse (vintertid, så den var egentligen 07), men jag sov till 8. Vintertid.
Tog det lugnt på dagen, bakade lite morotskaka och sen åkte jag o tränade rygg/biceps. Sen gjorde jag middag som bestod av kyckling fylld med fetaost, olika kryddor/örter, creme fraiche och soltorkade tomater. Gott! Sen tog vi en promenad här utanför, plockade med oss lite naturpyssel som jag och Simon sedan förvandlade till två råttor gjorda av kottar och stenar. De står nu i köksfönstret och vaktar blommorna.
Nu har vi precis ätit morotskaka. Det är 3/5 kvar av den, så det är bara att titta förbi nån dag i veckan ;)
Igår byggde jag (med liiite hjälp av karln ;D) ihop grillen, såhär ser den ut:
Vi tänkte förhoppningsvis ha grillpremiär imorrn, vi får la se hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0