Lycklig!

Jag är såå nöjd just nu! Igår satt jag med en Java-uppgift som jag trodde var omöjlig att lösa. Skickade in den igår kväll efter jobbet, och blev godkänd på den idag! I förmiddags började jag med nästa uppgift som skulle rita ut en pojke, flicka eller raket.
/\
/  \
/    \
=======
|     |
|     |
|     |
=======
/\
/  \
/    \
Det visade sig att uppgiften var enkel och jag skickade in den idag! Wohoo! Känner mig som ett geni just nu. :D Nu är det bara en uppgift kvar att lösa på Java-kursen. Tenta på tisdag. Jag trodde aldrig att jag skulle hinna, men nu känns det inte fullt lika hopplöst! Nu har jag till o med små förhoppningar att klara tentan. Dock fortfarande SMÅ förhoppningar.
Jag ringde även Älvsbyhus idag. Vi ska ge förslag på en summa som vi anser täcka de 2 punkter som ska åtgärdas, som inte blev godkända i badrummet. Så nu ska vi nog satsa på kakel & klinkers i badrummet!
Älvsbyhus skulle även skicka en påminnelse till Nibe om värmepumpen som fortfarande inte åtgärdats.
Dessutom måste vi höra av oss till de förra ägarna om en Kundpärm som ska finnas till huset, som de säkert tagit med sig i flytten. Nu har vi ju bott i huset i över 3 månader, och än har den inte dykt upp!

Kommentarer
Postat av: Carina

Skönt att inte allt krånglar :)

2011-03-11 @ 13:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0