...och träningen går bra!

Ja, nu tränar jag de flesta av veckans dagar. Gymmar 2-3 ggr/vecka, cyklar till o från stan 2-3 ggr/vecka, joggar ibland, kör body pump ibland (ska iväg idag, OCH cykla dit o hem) osv. Dock borde jag komma ut och jogga lite mer, eftersom det är Vårruset om mindre än 2 veckor. Vore ju kul att få en tid lite snabbare än förra året. Då har jag för mig att jag sprang på 30 min. Kanske ska satsa på 25 i år då ;) Kör ju mer styrketräning än kondition nuförtiden, så jag ska väl inte tro att jag är något :P 30 min blir nog bra i år också, haha. Vi får se!
Nu hoppas vi bara att det inte börjar regna kring lunchtid, som det står på smhi. Ha en trevlig helg!
---
Uppdatering: Det spöregnade... Men jag fick iaf äta en golunch med Tea efter träningen. :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Duktig du är :)

2011-05-06 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0