Sköna måndag!

Underbart med måndagar! Det säger jag förstås bara för att jag är ledig på måndagar. Dagen började med att jag klev upp tidigt och skjutsade S jr till skolan, men det är skönt att komma upp i tid också.
Hann bara plugga en sväng innan jag åkte ner till stan för att gå på lunch-afro! Såå längesen sist, det är ju såå himla kul! =) Sedan blev jag bjuden på mat hemma hos Tea, en något för stark kycklingpasta. Men det gick bra, för mig iaf, som inte gnuggat mig på näsan med chilifingrar ;)
Sen handla lite. Kom hem lagom tills ett lass med grus dumpades på vår garageuppfart. Jag hade väntat mig att ca 13 ton skulle vara en extremt stor hög, men den var ju helt lagom :P
 
 
Förresten måste jag bara visa vad jag och S jr gjorde igår. Vi tog en plasthandske, fyllde med vatten och fryste in. Idag plockade vi ut den och S jr bara "råkade" krascha alla fingrar utom ett. Kaxigt... Ta inte illa upp någon, det är inget illa menat! Det är bara Tea som försöker visa vem som är tuffast.
Trackback
RSS 2.0