Varningslampan åtgärdad och snöfall i maj.

I söndags var jag (som jag kanske redan skrivit) ner i krypgrunden för första gången och kollade så allt stod rätt till. Det gjorde det. Så igår ringde jag Älvsbyhus och frågade varför avfuktaren stod och varnade. Han bad mig starta om avfuktaren, och förklarade att den har stått och fuktat av i mer än 21 dagar, något som är helt normalt på våren när snön smälter. Men jag hade gjort helt rätt som gick ner och dubbelkollade i grunden, för det KAN ju vara något som är på tok. Det är alltid bra att gå ner och kolla någon gång per år. Det var ganska roligt men samtidigt lite skrämmande att man har hela huset ovanpå sig :P Tänk om det skulle rasa ihop, haha! Jaja, lyckligtvis gjorde det inte det och varningslampan har slutat blinka. Nu är det dags för mig att sätta fart med att skapa databaser. Ha en bra dag i snöfallet! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0