Vatten, vatten, äntligen vanligt vatten...

Igår hade jag tänkt ta en dusch före jobbet, men när jag vred om kranen visade det sig att vattnet inte behagade besöka oss då. Hade ingen aning om varför, men jag hade inte tid att fundera på det utan fick åka till jobbet oduschad. När jag kom hem sa sambon att vattnet inte luktade längre! De nya grannarna har grävt hela lördagen, så jag vet inte om de gjort nånting åt saken.. det smakar fortfarande bra iaf! Me happy :)
Idag var vi till farmor och farfar. Farfar har blivit riktigt dålig senaste veckan, han hade ramlat ihop och kan inte gå, utan sitter nu i rullstol när han väl orkar vara uppe. De ska rullstolsanpassa hemmet, ta bort trösklar och bredda dörröppningen på toa, han har även fått en ny säng, typ hästens som man kan höja o sänka lite här och var. Usch, så hemskt att det måste bli såhär! Kan inte alla bara vara friska? Orättvist, hm! Fick åtminstone fira honom på "farfarsdag", pappa var förstås också där så vi kunde fira alla fadersgestalter i släkten :)
Kvällen har ägnats åt att spela ett nytt spel på PS3, kill zone! Haha. Jag har aldrig kört såna "skjuta skjuta" spel förut, men det är ganska skoj även fast det är mindre lätt! :P
Nu måste jag verkligen ta och skicka in den himla uppgiften... Now! Hörsch!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, det blir lite annorlunda iaf. :D Vi har använt obs plyfa till sitsen och botten och spånskiva till täcksidor, sen 2"4:or till ben och själva stommen, sen har vi även träläkt som stöd till stommen mot vägg. Gick på ca 600kr. Näe, blir inga ryggstöd, tänkte det först om det skulle bli för djup sits, men det blev perfekt, för nu kan jag ha tjocka kuddar som ryggstöd istället... Som jag ville från början. :)

2011-11-20 @ 23:03:01
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0