Bilbesiktning och hemtenta.

Idag tog jag ledigt från jobbet för att skriva hemtenta. Hade hela dagen på mig, 9-21. Då slöar man förstås extra mycket, genom att först kolla på en serie, och när man väl vill plugga sitter vovven och kvittrar/gnyr för att jag inte ger henne uppmärksamhet. Går ut med hunden, leker med hunden, klappar hunden, matar hunden, busar med hunden, letar hunden som sprungit och gömt sig och ignorerar mig när jag ropar. Ja. Hon slutade precis innan jag skulle åka och besikta Volvon. Det gick bra! Behövde bara byta en lampa fram. Vi som bytte andra lampan häromveckan, måste ha hänt bara för någon dag sedan. Jag behövde iaf inte åka tillbaka för det, så det var ju skööönt :)
Hem och fortsatte med tentaskrivandet. Gjorde lite kyckling och ris däremellan. S åkte till jobbet en sväng för att fixa en utkörning, så jag, Z och S jr tog en kort promenad i mörkret.
Sen hem och fortsätta.. Skickade in kl 20.57. Det gick iaf ok hoppas jag, två frågor hann jag inte alls med som jag velat, men de övriga fem frågorna kändes bra. Får veta om max tre veckor... Förresten börjar snart nya kurserna, dags att kolla in kurslitteratur kanske! NU kanske! :P
---
Igår gjorde jag fisksoppa, den fick 10 av 10 i betyg av sambon, och sambons son ville ha påfyllning! Bra betyg ;)
Använde detta recept från Arla (hehe, sällan att jag hittar recept på arla nuförtiden), men ändrade det mesta, bl.a. mindre passerade tomater och mer grönsaker, samt torsk och räkor istället för fisken i receptet. Det kan göras om!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, ja självklart kommer den ifrån jöbbe :D Sjukt snygg tycker jag! :)

2011-10-26 @ 12:42:06
URL: http://angieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0