Spontanbio

Ikväll skulle sambon och hans kompis gå på bio kl 21. Jag jobbade förstås som vanligt, men sista gästerna gick ca 20.40, så vi klappade snabbt ihop stället och jag skyndade mig till bion för att störa dem i deras romantiska bio för två. Filmvalet ändrades (inte pga mig!) och det slutade med att vi såg Jägarna 2. Den var bättre än jag förväntat mig! Rätt lång (strax över två timmar), men spännande. Hela biosalongen inkl. jag ryckte till och fick en smärre hjärtattack mot slutet av filmen.. Haha. Trevligt att gå på bio igen, det blir så sällan nu när jag jobbar 5 kvällar i veckan och de kvällarna jag är ledig har vi oftast en 7-åring här (inte för att jag klagar över det direkt! :P). Och det gör väl även en del att vi brukade bo 50 m från bion, nu är det nästan 6 km... Jag som har guldkort och allt! Kommer inte få behålla det särskilt länge.. Måste samla ihop 799 poäng före 31 okt om jag vill behålla det. Dock vet jag inte hur många poäng jag har... Står just nu att jag har 7 poäng eftersom jag fick en gratis biobiljett sist vi var på bio. Men, sånt är livet, jag antar att jag måste försöka gå vidare utan ett guldmedlemskort på sf! Det ska säkert gå bra det också...

Kommentarer
Postat av: Carina

Hihi, jag tror inte det blir några problem utan guldkort. Och underhållning har ni ju hemma i form av Zelda! Hon är härlig!

2011-10-08 @ 19:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0