Regnig onsdag.

Blir lite less att vissa saker ska vara så krångliga när man har Mac. Som att använda e-legitimation. Förra året när jag skaffade datorn fick jag trixa och ordna med tusen inställningar i Firefox (Safari funkar inte alls), och till slut fick vi till det.. Nu gick det inte igen. Ringde Nordea, och nu fick jag klicka i en inställning "kör med 32-bitars" eller nått sånt. Till slut gick det! Så nu har jag lämnat studieförsäkran för i höst och i vår. Har även betalat lite räkningar när jag ändå hade dosan framme. Dags att börja läsa. Är på kapitel 3 nu, skulle som sagt ha läst 6-7 kapitel förra veckan.. Plus massa annat. Ligger redan flera hundra sidor efter, bra start på terminen ;) Ska bli spännande att se om jag måste göra om tentan ytterligare en gång också.. Vill ha svar nu! Det har gått två veckor, de har en vecka till på sig att rätta. Ha en trevlig dag i regnet!
---
Förresten: Jag har verkligen abstinens efter vissa serier. Som tur är drar de flesta igång snart, nästa eller nästnästa vecka. Vet inte om jag pluggar bättre när jag har sånt tidsfördriv, men jag kan ju alltid använda ett serieavsnitt som belöning när jag pluggat duktigt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0